piątek, 29 listopada 2013

80. -40% w ROSSMANNIE - ZAKUPY KOSMETYCZNE (4)

Miałam nic nie kupować, ale ostatniego dnia się złamałam i poszłam do Rossmanna. Myślę, że warto skorzystać z tak dobrych promocji, bo nie trafiają się one na codzień.

Zakochałam się w kolorach, inaczej nie kupiłabym tych lakierów. Jeszcze nie wiem jak z trwałością, bo pomalowałam dopiero wczoraj.
Pierwszy po lewej to odcień 155 burgundy crush, który mam właśnie na paznokciach. Dla mnie to kolor czerwonego wina w cieniu, a przy świetle wpada w ciemną malinę.
Drugi to 150 amethyst .Normalnie kosztowałyby 60 zł, a zapłaciłam 40 ; )

Podkład stay matte 103 true ivory. Nie wiem czy zmatowi moją buzię, w sumie wątpię, bo mam tłustą cerę i nic nie wskazuje na poprawę : D Bardzo spodobało mi się opakowanie, pamiętam że kiedyś było w innej tubce, ale ta jest zdecydowanie ładniejsza.

Na koniec mój dobrze znany, tani i lubiany standard : )

2 komentarze:

  1. o tą z oreo wlasnie.. nigdzie nie moge jej dostac a tak bardzo chcialam spróbowac ;) tez musze sie wybrac po podklad i pare innych rzeczy do rossmana ale nie po drodze mi codziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolory lakierów:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń