czwartek, 14 listopada 2013

76. ZAKUPY KOSMETYCZNE (3) - AVON.

Dostałam już kosmetyki z Avonu które zamówiłam sobie w tym miesiącu. Ilość nie powala na kolana, ale po co skupować i wydawać kasę ? :D W sumie na zakupy skusiły mnie promocje, które o ile pamiętam były dość korzystne, bo za wszystko zapłaciłam 36 zł.
Nie jestem wybredna co do żeli pod prysznic, czasem kupuję z Isany za 3 zł, czasem jakieś inne. Szczerze mówiąc zależy co i kiedy wpadnie w moje ręce, lubię ciągle zmieniać. Jednak żele a Avonu zawsze lubiłam bardziej niż inne, to chyba za sprawą zapachów. Te kupiłam w ciemno, nawet nie wiedziałam czy mi się będą podobać, ale po otwarciu buteleczek okazało się, że trafiłam w dziesiątkę.
Odkąd pamiętam lubiłam brązy na moich oczach. Brakowało mi takiej paletki w kosmetyczce, co prawda nr 3 jest bardziej złoty niż brązowy i mam podobny, ale to nic. Kiedyś miałam już cienie z Avonu i pamiętam że byłam z nich bardzo zadowolona, mam nadzieję, że z tymi będzie tak samo. Z moim makijażem oczu to bywało bardzo różnie- bywały czasy, że malowałam czarną krechę na powiekach+tusz. Później przerzuciłam się na same cienie. Następnie na sam tusz. A teraz przyszedł czas, że nie mam jednego stałego makijażu. Przeważnie są to właśnie cienie + czarna kreska. Od czasu do czasu pojawia się kreska fioletowa, ale wtedy już bez cieni. Łapię się też na tym, że rano przed lustrem nie mogę się zdecydować na kolory, ale zwykle to bywa tak, że przypominam sobie o braku czasu i muszę szybko podjąć decyzję, haha ; )

Na zakończenie kolejna perełka Pana Cobena. Czytam, czytam i skończyć nie mogę! Nie dlatego że jest nieciekawa, bo na prawdę mi się podoba, ale tak to jest jak się czyta 10 stron dziennie bo oczy po całym dniu wypływają z orbit ; D

4 komentarze:

  1. ja tez uwielbiam brązy na oczach :) W sumie to ograniczma się tylko do nich xD Czasem coś zaszalaję, ale to zazywczja kończy się jakąś masakrą haha

    OdpowiedzUsuń
  2. masz w nagłówku zdjecia z mojego ulubionego serialu Chirurgów - wprost go uwielbiam!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też często zamawiam w avon, szczególnie lakiery do paznokci i balsamy do ust:)
    zapraszam do mnie -------------------->http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń