piątek, 4 października 2013

65. UBRANIA Z SH (1)

Pierwszy tydzień na uczelni po wakacjach mam prawie z głowy (siedzę w domu na okienku i idę jeszcze na 18 na wykład). Zaczynamy 2 rok studiów.
Wczoraj miałam jakiś ciężki dzień- bolała mnie głowa, wróciłam do domu na okienko, zjadłam i poszłam spać (jeśli JA śpię w dzień to na prawdę znaczy że byłam nie do życia). Ze snu wyrwał mnie budzik, od razu lepiej mi się zrobiło jak się przespałam, poszłam na wykład i znowu wróciłam do domu z bólem głowy.. Poza tym było tak zimno, że mało się nie rozleciałam ; D
Dzisiaj za to pogoda jest już lepsza. Cały czas świeci słońce co wprawia mnie w świetny humor i po prostu mam dobry dzień. Nie zniszczyła tego nawet farmakologia. Doobra, wiem że będzie przejebanie, ale jakoś damy radę? Przynajmniej na zajęciach śmiesznie było i nie ryczałyśmy po, jak to było rok temu na anatomii. I farmę mamy raz w tygodniu, tak się pocieszam.

W zasadzie chciałam pokazać ubrania z SH, których kilka nazbierałam w przeciągu jakiegoś czasu. To takie groszowe spontaniczne zakupy, za każdym razem.
(sukienka to latania po domu w lecie)

PS. Byłam ostatnio z Dziewczynami ode mnie z grup w kinie na "Dianie". W sumie skupili się głównie na wątku miłości, zabrakło dla mnie czegoś więcej. Jeśli mam oceniać ten film to powiem, że nie był jakiś zły, ale też mnie nie powalił na kolana, spodziewałam się czegoś lepszego. Podobała mi się rola Noami Watts i końcowy cytat, a najbardziej mnie rozwaliło jak Diana sobie zamówiła książkę Grays Anatomy!

6 komentarzy:

  1. Świetne łupy. Powodzenia na studiach. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy ! studiami sie nie martw napewno sobie poradzisz:)

    może obserwujemy???

    pozdrawiam:)

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam wyławiać perełki w sh :D

    obserwujemy ? :)
    http://madelineamari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula jeansowa jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń