niedziela, 20 października 2013

68. U BABCI ZAWSZE NAJLEPIEJ!

Mój tata co sobotę śmieje się gdy oglądam 'Komisarza Alexa', bo twierdzi, że to ściema, naciągane. W sumie ma rację, ale dla mnie nie ma nic lepszego na odmóżdżenie właśnie wtedy i nie wyobrażam sobie soboty cudownego psiaka i Jego również cudownego właściciela, weszło mi to w nawyk ; D Pamiętam jak uśmiercili Bromskiego, przez tydzień przeżywałam i miałam nie oglądać! Było to już jakiś czas temu i muszę powiedzieć, że jednak Antonii Pawlicki lepiej się sprawdza w swojej roli, mimo że wcześniej ubóstwiałam Kubę Wesołowskiego jak nie wiem co. Teraz to Pawlicki podbił moje serce i kropka!

Nie ma nic lepszego w niedzielę niż wizyta u Babci. Jarałam się tym cały tydzień, bo już dawno nie byłam, a cała rodzina się zjechała ; ) Lubię takie zjazdy, może dlatego że są tak rzadko, można się oderwać trochę od codzienności i szarej rzeczywistości.

Polecam powyższą książkę- czyta się przyjemnie, miło, szybko a do tego trzyma w napięciu, dawno nie czytałam tak dobrej!

Dopijam kawę i biorę się za farmakologię. A wieczorem, po moich serialach mam zamiar skończyć notatki, chociażbym miała siedzieć z tym pół nocy, takie mam ambitne plany ; D

5 komentarzy:

  1. rozumiem, ze studiujesz medycyne? tez uwielbiam ten film.. tylko, ze albo nie mam czasu go ogladac albo zapominam :( dawno mnie tu nie bylo ale juz nadrabiam! zapraszam na nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie ogladam tego filmu, ale wyjazdy do babci lubie. nie ma wprawdzie calej rodziny bo wszyscy w rozjazdach ale babcia cosik ugotuje, siadziemy sobie z kompotem i sobie milo spedzamy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komisarz Alex kręcony w Łodzi, tu mieszkam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak tylko nie wiem na jak dlugo bo jutro znow wyjezdzam na studia.. :< ja poszlam na dietetyke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka namiętnie czyta Cobena ;) Chyba w końcu się skuszę na jakąś jego książkę :)

    OdpowiedzUsuń