wtorek, 10 września 2013

59. CIESZMY SIĘ Z MAŁYCH RZECZY!

Wrzesień to dla 1/2 mojego roku czas praktyk, a dokładnie 3 tygodnie. Mimo to obiecałam, że poza szpitalem korzystam jeszcze z wolnego czasu, póki nie zacznie się rok akademicki, siedzenie na uczelni (znając życie) od rana do wieczora i ciągłe zaliczenia. Szczerze mówiąc to jeszcze nawet o tym nie myślę, bo nie ma sensu, będę martwić się później. Pamiętam jak dopiero szłam na studia i we wrześniu już się denerwowałam. Teraz się z tego śmieję i widzę, że było to niepotrzebne- trzeba cieszyć się wakacjami jak najdłużej można, a na stres przyjdzie czas później! Byłam ostatnio z Gosią i Eweliną na pizzy i piwie z syropem czekoladowym! Wiem, wiem, też wcześniej miałam dziwną reakcję na to, ale jak tylko spróbowałam to zmieniła zdanie- przepyszne to jest! ; ) Poza tym oglądam filmy, czytam i lenię się ; )

Za każdym razem jak rodzi się dziecko to chce mi się płakać ze szczęścia. Nawet lekarz który ostatnio przechodził obok uznał, że takie małe szkraby są cudem!
Udziela mi się to wszystko w codziennym życiu, bo ostatnio będąc w sklepie przeczytałam estrogen zamiast estragon ; D A dzisiaj śniło mi się, że trafiłam na porodówkę i były jakieś komplikacje.. Lekarka do mnie, że będę miała cięcie, a ja tak bardzo płakałam bo chciałam rodzić naturalnie..

Dzisiejsze popołudnie i wieczór spędziłam w sklepach meblowych, bo będziemy robić remont w kuchni. Meble wstępnie wybrane. Wprawdzie podobają mi się bardziej jakieś mega nowoczesne niż klasyczne, ale to nie na takie malutkie mieszkanie jak nasze..

7 komentarzy:

  1. uuughhrrr, oliwki! nigdy nie polubię, tak samo, jak pomidora ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pola- u mnie w domu tylko ja jem oliwki ; DD
      ale za to pomidory już wszyscy ; )

      Usuń
    2. co do pomidorów, to taka zabawna historia - kocham wszelkie jego przetwory, nawet koncentrat wyjadam łyżeczką, ale świeżego - brrrrr! ;-D

      Usuń
    3. każdy ma jakieś swoje smaki ; D
      ja swojego czasu zajadałam ogórki z nutellą : DD

      Usuń
  2. ale smaczneee jedzxonko :DDD jenyy < 3

    korzystaj z wolnego czasu ile tylko sie da ! ;DD

    a chusteczki biore ze soba tylko na jakies ywjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wafle ryżowe zastąpiłabym bułeczką, ale i tak smaaacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś bardzo fajne studia :)
    Smaczne jedzonko :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń