niedziela, 22 września 2013

62. NOWE BUTY

Zobaczyłam te buty i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Nawet nie miałam w planach żadnych zakupów, ale nie mogłam po prostu ich nie kupić. Będę w nich chodzić teraz i na wiosnę, poza tym skusił mnie kolor, który idealnie pasuje do mojej kurtki, którą pokazywałam kilka postów wstecz ; )


Pogoda nas nie rozpieszcza, wczoraj jak wróciłam ze szpitala to byłam totalnie nieprzytomna i grzałam się pół dnia! Odespałam dziś w nocy te ostatnie dni kiedy wstawałam o 6. I to całe 14,5 godziny. Niedługo chyba zapadnę w jakiś sen zimowy czy coś ; )

3 komentarze:

  1. ładne buciki, chociaż ja już mam nauczkę i na zimę mimo wszystko kupuję coś płaskiego, ewentualnie z lekkim podwyższeniem. ja zawsze wszędzie biegam i w podobnych butach strasznie się któregoś razu umęczyłam :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie buty za bardzo nie podobają. No ale każdy ma inny gust ! :>

    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. są piekne ! nie dziwę się, że je wzięłaś :D Sama je chcę !

    OdpowiedzUsuń