wtorek, 17 września 2013

61. ZAKUPY KOSMETYCZNE (1)

Kiedyś miałam tendencję do kupowania kosmetyków na zapas. Pamiętam jak dostawałam jakiekolwiek pieniądze od Babci to wydawałam je na kosmetyki, czy mi były potrzebne czy nie. Dzisiaj to trochę inaczej wygląda, bo przede wszystkim nie skupuję. Poza tym Mama wymyśliła mi taką rzecz, że co miesiąc Ona z Tatą daje mi kasę i to ma mi wystarczyć na wszystko prócz jedzenia - kosmetyki, bilety miesięczne, wypady ze znajomymi, ubrania. Dla mnie to świetna rzecz, bo nie muszę chodzić do Mamy za każdym razem jak gdzieś wychodzę. Poza tym uczę się gospodarować pieniędzmi, część odkładam, część wydaje.
Uzbierało mi się co nieco tych kosmetyków więc wrzucam zdjęcia ; )

Płyn jak płyn, miałam wziąć z Lirene który kiedyś już miałam i bardzo mi podpasował, ale nie było więc kupiłam ten.
Poduszeczki do pudru. Niedługo zaczynam nowe opakowanie pudru także i nową poduszkę wypadałoby do tego dorzucić. Widziałam dobre pędzle, ale akurat nigdy ich nie używałam do nakładania pudru i nie chciałam ryzykować ; ) Lepiej poczytać najpierw jakieś recenzje, a później kupić.
Żel pod prysznic, dorwałam go w Biedronce bodajże za 12 zł, więc nie mogłam nie kupić! Zapach tak średnio mi się podoba, ale używam go też jako płyn do kąpieli i mam super pianę w wannie.

Szampon do włosów. Łupieżu niby nie mam, ale zachęciło mnie to, że niby wzmacnia włosy i reguluje gospodarkę tłuszczową. Kupiłam go w sklepie zielarskim, ale to był pierwszy i ostatni raz kiedy ten szampon zagościł u mnie w łazience. Po pierwsze śmierdzi niesamowicie, a po drugie wydaje mi się, że włosy po nim jeszcze gorzej mi się przetłuszczają.

Żel&Peeling&Maseczka do twarzy. Szczerze mówiąc kupiłam kiedyś pod wpływem impulsu i jakiejś promocji nie wiem po co i na co, ale mam zamiar go zużyć ; )

Karmelowe masło do ust. Pięknie pachnie i jakoś poprawia mi humor ; D

Rano byłam z Gosią na mieście. Zrobiłam małe zakupy w Rossmannie (2 pierwsze zdjęcia), poza tym rozglądałam się za ubraniami, bo dawno nie byłam. Jest duży wybór i kilka rzeczy na prawdę wpadło mi w oko. W następnym miesiącu wybieram się na zakupy i mam nadzieję, że nie wykupią mi wszystkiego co najlepsze!

2 komentarze:

  1. Poduszeczki do pudru trzeba systematycznie wymieniać, nie ma rady, to duuużo higieniczniejsze : )

    OdpowiedzUsuń