wtorek, 3 września 2013

57. DWA NOWE LAKIERY Z GOLDEN ROSE.

Chyba nie znam kobiety która nie kochałaby lakierów do paznokci. Jakiś czas temu na zakupach w Leclercu moim oczom ukazało się wielkie stoisko Golden Rose z lakierami właśnie. Od razu wiedziałam,że coś kupię, ale na początku nie mogłam się zdecydować, ze względu na tak duży wybór serii i kolorów. Ostatecznie padło na dwie buteleczki.
Jest to seria HOLIDAY nr 57. Kolor od razu wpadł mi w oko, w dodatku efekt cukrowej posypki dodatkowo mnie zaskoczył. Dobra konsystencja, łatwo się maluje, szybciutko schnie i nie musimy obawiać się odbić czy innych otarć. Pojemność: 11,3 ml
Rich color, nr 05. Wystarczy nałożyć dwie warstwy i efekt błyszczących paznokci, tak jakbyśmy nałożyły jakiś utwardzacz. Konsystencja jak najbardziej mi odpowiada, również szybko schnie także same plusy. To idealny wybór dla wielbicielek szerokich pędzelków (mnie to szczerze mówiąc bez różnicy czy lakier a cienki czy gruby pędzelek) - można szybko uwinąć się z malowaniem. Pojeność: 10,5 ml.

Szczerze mówiąc nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłam za lakiery, orientacyjnie było to ok. 12 zł za pierwszy i 8 za drugi, także jak dla mnie świetnie. Uwielbiam malować paznokcie i eksperymentować z kolorami, dlatego dla mnie nie jest ważne, że lakier potrafi utrzymać się na paznokciach wiele dni, skoro maluję co 3-4. Kiedyś miałam fazę na Ingloty, ale przemyślałam sprawę, że wolę jednak nie kupować droższego lakieru skoro zaraz go zmyję. Jeśli ktoś ma podobne zdanie jak ja to na pewno będzie zadowolony z Golden Rose! Ja sama jestem przekonana,że będę tam często coś kupować ; )

Na dworze jest zimno, szaro, buro i wietrznie. Korzystając z wolnego wieczoru robimy sobie z Dziewczętami babski wieczór u Agaty.

6 komentarzy:

  1. A u mnie troszke słonko !
    drugi lakier jest booski *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ! Wprawdzie sporo i ciekawie piszesz o innych sprawach ale z racji tego że studiujesz naprawdę ciekawy kierunek pozwolę się spytać jak tam jest ,jak już po ochłonięciu go oceniasz? Czy można go polecić np .osobom które nie dostały się na medycynę? No i powiedz czy w wakacje miałaś dużo praktyk ,coś robiłaś w szpitalu? Dziewczyny z pielęgniarstwa twierdzą że sporo czasu tam spędziły.
    P.S, pozdrowienia i pisz pisz ...
    S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten jasny jest obłędny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana dodaj sobie po lewej stronie siec znajomych google bo jak dodajesz pościka to ja tego nie widze i rzadko do Ciebie wchodzę przez to :( lubie lakiery z golden rose, ten pierwszy jest piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy lakier mam w innym kolorze, drugi identyczny. bardzo lubię i wysoko oceniam te lakiery z golden rose, od dawna je kupuję i rzadko kiedy trafiam na bubel, a zazwyczaj wykorzystuję je prawie do końca : ). polecam ci top coat z efektem żelowych paznokci - daje świetną błyszczącą warstwę i sprawdza się nawet na słabszych lakierach.

    OdpowiedzUsuń