wtorek, 20 sierpnia 2013

53. NOWOŚĆ W SZAFIE- KURTKA NA JESIEŃ I WIOSNĘ.

Pierwszą rzecz z wrześniowego (chociaż jeszcze mamy sierpień) must have mam już w szafie. Chodzi o kurtkę na jesień/wiosnę. Zakup był dość spontaniczny, bo myślałam, że kupię ją dopiero w następnym miesiącu. Byłam na mieście i przy okazji zaszłam do pierwszego lepszego sklepu jaki miałam czyli Orsay. Od razu rzuciło mi się w oczy kilka kurtek i postanowiłam przymierzyć. Doradzała mi bardzo miła i sympatyczna Pani, dawno nie miałam tak miłej sytuacji w sklepie, bo zawsze jak do H&M wchodzę to wszyscy mają mnie daleko. Stwierdziłam, że przyjdę po kurtkę jutro, ale coś mnie ruszyło i jeszcze wieczorem przy okazji spaceru z Karoliną, rozmów na mądre i głupie tematy wstąpiłyśmy do Plazy pół godziny przed zamknięciem i jednak kupiłam tą kurtkę. Co jest jeszcze śmieszne: następnego dnia stoję pod Makiem i czekam na drugą Karolinę a tam idzie Pani z Orsaya i jak tylko się zobaczyłyśmy to zaczęłyśmy się śmiać ; D
Kurtka prezentuje się tak:

6 komentarzy:

  1. lubię brązowe kurteczki. ;) na pewno bardzo ładnie w niej wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej! Piękna kurteczka! :) Wiem, że ja swojej długo szukałam, ponieważ uparłam się, że musi być w kolorze zbliżonym do butów. Zakupiłam ową kurtkę w kolorze 'wielbłądzim', jak to mawia moja mama i co najważniejsze służy mi bardzo dobrze, bo po 2 latach użytkowania, dalej wygląda tak samo jak w dniu zakupu:). Mam nadzieję, że Twoja kurteczka będzie Ci służyła wiernie! Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, ale, jeśli o mnie chodzi, kurtka musi mieć kaptur ;D czapka mi nie wystarcza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kurteczka ;) mam podobna i uwielbiam ja ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrzę Ci doradziła ;)
    PIĘKNA <3


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń