środa, 14 sierpnia 2013

48. NOWY PORTFEL

Ostatnio sprawiłam sobie nowy portfel. Dla mnie to dziwny zakup, bo jeśli o to chodzi jestem sentymentalna i swój poprzedni miałam ponad 10 lat! ; ) Bardzo byłam do niego przyzwyczajona, ale był stary, folia się rozciągnęła i zaczęły mi wypadać dokumenty. W housie znalazłam nowy, idealny dla mnie, w rozsądnej cenie i zakochałam się od pierwszego wejrzenia, spełnia moje oczekiwania w stu procentach.


Korzystam z wakacji i wychodzę póki mogę (czyli ciągle). Chyba przedwczoraj po południu spotkałam się z Przyjaciółkami ze studiów. Wróciłam na chwilę do domu, później byłam umówiona z Kubusiem, bo już mnóstwo czasu się nie widzieliśmy : ( Spontanicznie zaszliśmy po Jego dobrego kolegę, a mojego znajomego, pochodziliśmy po osiedlu a skończyło się na piwie w wąwozie jak za starych dobrych czasów! Nie chciało mi się wracać do domu, okazało się, że na mieście jest Karolina więc uznałam,że wpadnę tam. Tak się złożyło,że z trzech dziewczyn zebrało się z 13-15 osób! Spędziliśmy więc późny wieczór z naszymi wspólnymi i niewspólnymi znajomymi (medyczna/muzyk), poznałam kilka osób, a jak dotarłyśmy do domu przed północą to padłam na łóżko jak zabita ; )

2 komentarze:

  1. śliczny jest, ta kokardka dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zasłoniła twarz brata ;D

    OdpowiedzUsuń