wtorek, 6 sierpnia 2013

45. POSTCROSSING 2.

Jakiś czas temu przywędrowały do mnie 4 pocztówki.
Od lewej: Niemcy, Kanada, Portugalia i Austria.
Ostatnio ze względu na wyjazdy nie było mnie w domu i zaniedbałam postcrossing, mimo to przyszły do mnie znowu 4 kartki!
Tym razem z Petersburga i Ukrainy oraz..
z Chin i tradycyjnie już z Ukrainy znowu ; )


Jeśli chodzi o wysyłanie to muszę nadrobić, już napisałam 3 i mam zamiar pójść na pocztę po znaczki i wysłać. Oczywiście będąc na wakacjach nie mogłam nie skorzystać z okazji, więc kupiłam kilka przecudownych kartek, które polecą do różnych zakątków świata. Koniecznie muszę je tu pokazać, bo jestem totalnie w nich zakochana.


Gdyby ktoś chciał oglądać to polecam kliknięcie na zdjęcia w celu powiększenia i lepszego obrazu ; )

5 komentarzy:

  1. rzeczywiście, te kartki są świetne - zwłaszcza krajobrazy. ;)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pocztówki! Jestem wielbicielką pocztówek, niestety niewiele osób je do mnie wysyła:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, aż a Chin> na jakiej zasadzie jest ten postcrossing? ja Ci mogę wysłać ze Żnina! :D
    hmm. nie zaniedbalas po prostu dlugo mnie nie bylo :*

    OdpowiedzUsuń