niedziela, 14 lipca 2013

35. NIEOGARNIĘCIE

Zdecydowanie za dużo czasu spędzam przy laptopie, a za mało czytam. Poza tym pogoda nie dopisuje co mnie lekko przeraża, za 4 dni ponoć kończę 20 lat a pojutrze nad ranem wyjeżdżam, co do mnie jeszcze nie dotarło.
Wyjeżdżam sobie na Suwalszczyznę wreszcie odpocząć po ostatnich najgorszych wakacjach mojego życia. Nigdy tam nie byłam,więc mam zamiar korzystać ile się da, ale czuję że to miejsce stanie się dla mnie ważne i wyjątkowe, ale o tym pewnie po przyjeździe wspomnę. Dodatkowym plusem wyjazdu jest to,że na Mazury mamy niecałe 100 km, co oznacza tylko jedno: moją wielką nadzieję na spędzenie tam kilku chwil, spotkaniu się z rodziną i z moim Bratem z którym nie widziałam się 2 lata, więc chyba nie muszę pisać jak bardzo tęsknię?

7 komentarzy:

  1. w sumie aj tam 3 godzinki dziennie ;)
    Oj udanego poobytu ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu życzę <3

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie życzę, aby ten wyjazd wymazał Ci ostatnie wakacje z pamięci i zastąpił je nowymi wspomnieniami. ;) przedwczesne wszystkiego najlepszego - również Tobie życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłego wyjazdu :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego odpoczynku i...wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!:D

    OdpowiedzUsuń