czwartek, 4 lipca 2013

30. ZAKUPY MOJEGO ŻYCIA!

Dobrych kilka dni temu zrobiłam zakupy mojego życia. Na prawdę, nigdy nie udało mi się upolować tak świetnych ciuchów w takich cenach.
Marynarki potrzebowałam, bo zawsze się przyda. Czy na egzamin czy na inne uroczystości. Nie miałam w planach jej kupować, ale kiedy zobaczyłam w H&M przecenę 75 zł ze 140 nie mogłam nie skorzystać!

 
Idąc dalej zauważyłam spodnie, które mi się spodobały. Patrzę, a tam 40 zł z 80..


Wzięłam też śliwkową zwykłą bokserkę za 20 zł

Potrzebowałam też czarnej torebki. Weszłam z ciekawości do Camaieu i wyszłam z dwoma rzeczami: torebką za 52 zł z 130 i kolczykami za 10 zł z 27.

Na koniec poszłam do Rossmanna gdzie kupiłam taki dezodorant za 20 zł. do częstego psikania się. Miałam ochotę na perfumy, ale nie starczyło mi już kasy ; D W sumie mogłam nie kupować i pójśc kiedy indziej po te perfumy, ale zakochałam się w tym zapachu. Jest mój. Taki słodki chociaż nie duszący. Letni. Taki mazurski <3

Podsumowując wydałam 217 zł zamiast 417
(w życiu bym nie dała tyle za te zakupy gdyby wyprzedaży nie było, no chyba, że bym miała miliony na koncie) więc mam prawo być meega zadowolona ; )

2 komentarze:

  1. O gratuluje łupów ;pladny kolor bokserki i fajowe kolczyki ;33
    Pewnie na Tobe wygląda leiej ta marynarka ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne łupy! :)
    ja od tygodnia próbuję wybrać się na zakupy (najbliższe markowe sklepy mam 45km :( ) ale ciągle coś mi wypada i nie mam czasu :( może to nawet lepiej bo później przeceny będą większe a ja przynajmniej trochę zaoszczędzę :)

    OdpowiedzUsuń