niedziela, 30 czerwca 2013

27. CIASTO TRUSKAWKOWE.

Kupiłam nowego Shape z płytą. Odpaliłam wczoraj wieczorem i byłam pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba ten trening. Tomek jest świetnym facetem, motywuje i pozytywnie na mnie działa. Poza tym jest śmieszny co jeszcze dodaje uroku ; ) Efekt: byłam mokra jak po prysznicu, w dodatku czerwona jak burak, ale tyyle endorfin! Dzisiaj cholernie bolą mnie mięśnie ud i brzucha, ale to dobrze, ma boleć! To znak, że działa. Zdołałam zrobić 50 brzuszków bo z tymi mięśniami w życiu nie dałabym rady czegoś innego..



Znalazłam jakiś łatwy przepis na ciasto z truskawkami. Upewniłam się, że mam wszystkie niezbędne składniki i zabrałam się do pracy.. Wyszło lekkie, puszyste i pyszne, mniaaam. Uwielbiam coś robić w kuchni, bo sprawia mi to ogromną satysfakcję.


Wieczorem coś mnie tknęło i poszłam do Plazy.. Podejrzewałam,że są jeszcze jakieś wyprzedaże i nie myliłam się, ale o tym w następnym poście ; )

1 komentarz:

  1. narobiłaś ochoty na ciasto a przecież już po 18ej ! ;p

    OdpowiedzUsuń