wtorek, 25 czerwca 2013

23. POSTCROSSING.

Ktoś wpadł na pomysł i utworzył postcrossing. Ja zarejestrowałam się całkiem niedawno, ale nie żałuję, wręcz przeciwnie! To cudowny pomysł,losujesz osobę i wysyłasz jej kartkę. Wysłałam wtedy 3 pocztówki (do Rosji, Niemiec i na Białoruś). Dzisiaj kupiłam nowe kartki i znaczki. Tym razem kilka słów ode mnie i piękne widoki Lublina poleciały do Stanów (do pokonania ponad 7 tysięcy kilometrów, mam nadzieję,że dojdzie!), Niemiec i Holandii.
Uwielbiam to uczucie jak wracam do domu, patrzę do skrzynki a tak jakaś pocztówka. Przyleciały do mnie jak na razie 4: z Chin, Singapuru, Portugalii i Holandii. Są takie zwykłe, ale to i tak niezmierna radość. Ludzie pisali mi,że nie wiedzą co chcę dostać, bo nie uzupełniłam informacji na swoim profilu. Dzisiaj do tego siadłam i mam nadzieję, że teraz pocztówki które będę otrzymywać będą przedstawiały coś konkretnego; piękne krajobrazy, budynki i zabytki typowe dla danego kraju. Już nie mogę się doczekać aż w mojej skrzynce pojawi się coś nowego..
Przykładowa wysłana:




Otrzymane:


1 komentarz:

  1. Jeeeny :D Mi to się nawet po awizo na pocztę chodzić nie chce a co dopiero pocztówki wysyłać?:D ale dobrze że Ci to sprawia radość:D
    a egzaminy poszły mi spoko!!:D

    OdpowiedzUsuń